luni, 18 august 2014

Mix... de ganduri

                 Pe la miez de noapte, m-am apucat de cautat aplicatii noi, prin Google Play. Si mi-a sarit in ochi, o aplicatie de mixat muzica. Asa am mai petrecut o ora in toiul noptii, pana ce am hotarat sa o dezinstalez( caci costase 33 de lei), cu gandul la planurile din urmatoarea saptamana, ce nu imi lasa timp,momentan, pentru pasiunea mea, muzica electronica.

Deoarece tot nu am adormit( am baut, dupa 4 ore de somn, de dupa-amiaza, 1 l de suc cofeinizat), am inceput sa mixez ganduri. Productive, ce-i drept. Ma gandeam la o strategie de-a mea, aplicand Legea Pareto,  80/20. Val vartej am trecut prin sentimentul pe care il am asteptand o comanda consistenta ce consta in carti de dezvoltare personala. Ma si vedeam punand in practica, informatiile condensate si bine structurate, din acele carti.


Am adormit, pana la urma, cu verificarea programului de alarma. 5:00! O alta saptamana, un nou salt spre implinirea scopurilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu